4. desember 2008

Travelt

Jada, eg veit.

Eg har det kjempebra, tida fyk avstad, og eg har ikkje tid til aa setje meg paa dataen. Trur det er bra aa ikkje ha nett i huset, for eg har jo ikkje tid til aa sitje der saa mykje likevel, i tillegg til at eg trur det foerebygg heimlengt.

Oppsummering;

Eg har vore ei veka med Luisa og Luis i Algarve. Veldig chill, og tjue grader kvar dag:) Var i Spania ein dag, og farta elles rundt i div byar og plassar der, saa kjenner stort sett heile kysten der. Deilig med ein liten ferie midt paa hausten. Merkeleg var det no, daa det er slik eg plar tilbringe somarferien min, og julepynt i palmane passar ikkje heilt heller.

Foer det var eg paa Sporting-Porto – heimekamp – med Juan, Semion, Charlotte og Tilmann. Kjempekos, bortsett fraa at laget mitt alltid skal tape.

I helga var eg i Tomar for aa besoeke Aputsiaq (Groenland), ilag med Semion (og fraa Groenland). Det var tipp topp.
Fy soeren saa goey eg hadde det:) Familien til Apu er perfekt. Spelte paintball, koeyrde motocross og var paa sightseeing:) Fekk ikkje sove saa mykje, maa eg innroemme. Var ute til halv 5 foerste natta, og brukte meste av den neste til aa hoeyre spoekelseshistoriar fraa Groenland (det er ikkje barnemat. Hjelp!)
Hadde det aldeles digg i helga, men eg hadde ikkje noko imot aa kkome heim, og det gjer meg enda gladare:)


For dei som lurar; post gjer dagen min ljosare:D Paa fredag fekk eg ein svaer pakke, med skuleboeker fraa Noreg (ikkje fullt saa kos), julepresangar fraa mine gamle heime, og pakkekalender<3 Ahh, takketakk BodiL:D
I forgaars var det tre ting; postkort fra Roberto (Costa Rica), brev fraa Kristrina (Takk, soeta), og Sjokolade fraa min soete soester:D
Om kvelden var eg og Luisa i Almada for aa sjaa paa juledekorasjonar. Dei har lys over alt:) Og Lisboa ser bra ut i moerke:)
I gaarvar det streik i skulen, og difor drog eg til Lisboa ilag med Juan Pablo:) Foerste dagen med daarleg ver heile dagen til no. Skikkeleg vestlandsver. Me tusla rundt og leika turistar (han hadde til og med med seg turistboka om Portugal, til min store skrekk) og hadde det kos:D Var innom borga, ei kyrkje og ellers berre innom div butikkar og koselege gatar. Likar verkelge den byen.

Ellers treng dykk ikkje klage over kulde! Proev aa ha 10 gradar i heile hust naar du vaknar, og ti grader inne i alle skulebygningane. Frys meir her enn heime.

No er det julelys i alle vindauge, og til helga skal me lage juletre (Ja, ALLEREDE!). Og paa soendag er det teateret med nokre fraa AFS, og neste helg er det julelunsj med alle saman. Hurra, gledar meg som ein liten unge:D Skal bli saa kjekt aa sjaa alle igjen. Hinsides idioti at det berre er ein dag. Men no har eg faatt vite at det er ei long helg i april, heldigvis:)

Saa ja, har mykje aa gjere:) No skal eg til aa jobbe meir med skulen og, no daa eg forstaar.

Pratar portugsisik no. Ikkje flytande, men iallefall nok til at eg kunne vere tolk fraa dansk til portugisisk og motsatt heile helga (dei gutane pratar nesten ikkje i det heile teke), og at eg kan diskutere ting med folk. Forstaar alt no, ca.
Nokre slit med heimlengt, faar eg inntrykk av.
Eg saknar dykk heime saaklart, men har det saa bra her at eg faar angst av at det berre er 220 dagar igjen eller noko. Hjelpes, tida flyyyyr!

Gledar meg til jul:D

Ingen kommentarer: