1. mars 2009

Gode venner<3

Litt underhaldning medan eg komponerer neste storverk. Er i Tomar i dag saa vert tidlegast publisert i morgon.
Min kjaere moder sa; "Ingen kjenner dagen foer sola har gaatt ned".
Saa sant saa san. Greit at eg hahr faatt masse venner her, men det er no eg innser kor mykje dei heimefraa betyr. Dykk er best:)
Det ligg ein pakke og ventar paa meg paa posten som skal hentast i morgon :D Klarer ikkje vente!

Og Linda, du er "the chocolate on my sundae". <3 SAKNAR deg.

Sjekk kor herleg bestevenn eg har, og ver misunnelege:
http://norgenytt.blogg.no/
Starta med mailar for ei veke sidan, men eho har bestemt seg for aa gaa public. God idé meiner eg:)
Eg har ikkje ord, soete deg:)

I dag regnar det faelt her i Tomar. Men det gjer ikkje noko, for huset og familien til Aputsiaq er herlige. Eg har ikkje lyst aa reise heim.

over og ut for i dag

1 kommentar:

Vilde Ü sa...

Ja, hadde tenkt jeg skulle.
Bare jeg skal til USA :)